Cookievoorkeuren
InstellingenIk ga akkoord

Kunt u alles vinden?

De monteur als ambassadeur

Als monteur ben je praktisch en technisch bezig. Je bouwt, installeert en onderhoudt. Dit is (als het goed is) wat je graag doet en wat je hebt geleerd tijdens je opleiding. Maar als monteur doe je eigenlijk nog veel meer. Je verleent service en hebt contact met klanten. Je bent in feite het gezicht van het bedrijf waar je werkt. Een ambassadeur dus eigenlijk. Het is daarom belangrijk dat je ook communicatief vaardig bent, klantgericht en servicegericht. En natuurlijk maakt het jouw werk ook een stuk leuker als je goed contact hebt met klanten!

Communicatief vaardig en klantgericht?

Aanmelden voor de cursus

2
De cursus duurt 2 dagdelen (optie voor 3)
100%
De cursuskosten worden 100% gesubsidieerd
8
verschillende onderdelen

Denk je dat jouw vaardigheden op dit gebied wel een beetje bijgeschaafd mogen worden? Dan hebben we voor jou de cursus ‘monteur als ambassadeur’. Tijdens deze cursus kijk je naar je eigen houding tegenover anderen, vooral tegenover de klant. Je leert de juiste vragen te stellen en te luisteren. En we gaan in op wat je wel en juist beter niet kunt doen als je een bezoek brengt aan een klant. En dit alles kost je maar twee dagdelen!

Welke onderwerpen worden er tijdens de cursus behandeld?

Deze training omvat onder andere de volgende onderwerpen:

v.a.

€400,-

Exclusief BTW

    • Introductie en wat je kunt verwachten
    • Inzicht in eigen gedrag
    • Eigen gedrag versus gedrag van een ambassadeur
      1. 1e indruk en persoonlijke uitstraling
      2. Verbale en non-verbale communicatieve vaardigheden 
    • Inzicht in de (huidige) klant: wat zijn zijn behoeften en verwachtingen?
    • Luisteren als basistechniek 
    • Omgaan met lastige situaties en klachten 
    • Inzicht in commerciële mogelijkheden 
    • Oefenen met gesprekken

    Optioneel: 1 dagdeel praktijkoefening en rollenspelen om verder in te gaan op het vaardig maken in het zien van commerciële kansen en het benutten hiervan.

    Tijdens deze cursus kijk je naar je eigen houding tegenover anderen, vooral tegenover de klant. Je leert de juiste vragen te stellen en te luisteren. En we gaan in op wat je wel en juist beter niet kunt doen als je een bezoek brengt aan een klant. En dit alles kost je maar twee dagdelen!

    Deze training wordt alleen incompany gegeven. Geïnteresseerd? Neem over de kosten en de voorwaarden contact op met ECM.

    Aanmelden voor de cursus

    PRAKTISCHE GEGEVENS

    Voorwaarden en werkwijze ECM-Academy


    Duur:

    1 dag 

    Data:

    In overleg

    Locatie:

    Deze training wordt alleen incompany gegeven.

    Aantal deelnemers

    6-12 deelnemers

    Kosten:

    De kosten zijn afhankelijk van het aantal deelnemers

    Subsidie

    De cursuskosten worden in 2024 gesubsidieerd met een maximum van € 1000 per werknemer per jaar. De loon- en reiskosten zijn voor rekening van het bedrijf.

    Uitvoerder:

    De training wordt verzorgd door Censor | Voor de verandering.

    Aanmelden voor de cursus

    18

    Modules vakopleidingen nu te volgen

    846

    Cursisten gingen je voor in 2023

    600

    Gratis online cursussen